Backgroud-research

Studiu de piata și plan de marketing

Obține-le prin serviciile noastre profesioniste de cercetare de piata

Înainte să-ți oferim soluția la întrebarea de mai sus te rugăm să-ți răspunzi la 4 întrebări foarte importante pentru tine și firma ta

Îți dorești să fii perceput ca o autoritate și lider în domeniul tău?

Ai avut clienți cărora le-ai trimis oferta și apoi nu ți-au mai răspuns la telefon?

Ți-ar plăcea să știi ce alte oferte a primit clientul care tocmai ți-a cerut și ție oferta?

Vrei să ai cea mai bună ofertă în domeniul tău fără să trebuiască să faci reduceri de preț, ba chiar să-ți mărești prețurile?

Dacă da,

Suntem siguri că te-ai confruntat cu cel puțin două dintre situațiile de mai sus și ți-ai fi dorit să știi care a fost motivul real pentru care clientul tău nu-ți mai răspunde la telefon.

Ei bine, îți vom oferi mult mai mult decât răspunsuri la întrebările care te-au măcinat atâta timp. Îți vom oferi un studiu de piata și un plan de marketing prin care vom rezolva toate situațiile de mai sus, ba chiar le vom transforma în atuuri pentru business-ul tău.

Pentru a ne asigura că ne-am făcut bine înțeleși, îți vom prezenta foarte pe scurt o statistică ce vorbește de la sine.

În România, doar o treime din firmele înființate mai sunt active pe piață, restul au falimentat. Da, ai citit bine, din totalul de aproape 1.8 milioane de firme înregistrare la Registrul Comerțului doar 600.000 mai sunt în viață în acest moment.

De ce s-a întâmplat asta?

Dintr-un motiv foarte simplu: ignoranța managerilor sau lipsa de timp pentru a trata corect și responsabil acest subiect deosebit de important. Mai exact, este vorba de incapacitatea de a-și monetiza munca și asta doar pentru că ignoră un aspect extrem de important, chiar vital pentru o afacere și anume: Research-ul (studiu de piata), indiferent că este vorba despre cercetarea de marketing sau profilul clientului lor, acest pas este ignorat.

backgroundstatistica

Nu ai voie să te gândești măcar să vinzi un produs sau serviciu până nu cunoști următorul aspect extrem de important:

Oferta ta unica de vânzări

Oferta unică de vânzări sau ambasadorul firmei tale, așa cum ne place să o numim, este cea care te reprezintă în fața clienților și care îi convinge pe aceștia să-ți cumpere serviciile/produsele.

Marele său avantaj este acela că nu este consumatoare de resurse, nici de timp și nici de bani. Odată ce ai făcut-o corect, ea va lucra pentru tine permanent, vânzând mult mai bine chiar decât cel mai isteț manager de vânzări pe care îl ai în firmă.

Bun, acum că am stabilit cât de importantă este oferta ta unică hai să-ți spunem, concret, cum îți creăm o ofertă unică și un plan de marketing pentru a-ți fideliza clienții actuali și a-i convinge pe restul că ești cea mai bună alegere de pe piață.

Îți identificăm concurența

Ce înseamnă concurența și cât de bine o studiem?

Numim „concurenți” firmele care îți “fură” din clienți, nu concurenți pe care îi cunoști tu sau cei despre care ai auzit, ci cei care știm sigur că îți fura din clienți.

Aici am observat că se fac foarte multe greșeli în numirea concurenților, am întâlnit foarte des cazuri în care, la finalul studiului de piata, clienții noștri realizau că, de fapt, concurenții lor erau total diferiți față de ceea ce știau ei.

Cât de bine îi studiem? Mergem până într-acolo încât cumpărăm de la ei pentru a afla și cel mai mic detaliu pe care îl putem folosi în oferta unică de vânzări. Așa am ajuns să avem un parc auto de invidiat și un Festival R40 S, un avion ultraușor:)

Analizăm ofertele concurenței în raport cu oferta ta

Analizăm atât ofertele de preț, cât și canalele de marketing prin care se promovează concurența.

Experiența de 7 ani în studiu de piata ne-a ajutat să identificăm și să “decriptăm” foarte ușor strategiile de marketing pe care le folosește o firmă.

Devenim clienții concurenților tăi. De ce? Pentru că așa reușim să aflăm toate acele modalități prin care concurența reușește să îți fure clienții, modalități pe care nu le poți găsi în altă parte. Așadar, te asigurăm că îți vom prezenta și cel mai mic detaliu pe care îl promovează concurenții tăi.

După ce reușim să aflăm informațiile de care avem nevoie în ceea ce privește oferta concurenței tale, comparăm cu firma ta, îți spunem ce trebuie să îmbunătățești, la ce trebuie să renunți, ce trebuie să adaugi nou și care sunt punctele tale forte.

Îți prezentăm oferta ta unica de vânzări.

După ce am studiat fiecare detaliu legat de concurența ta, oferta acestora precum și comparația dintre oferta ta și cele ale concurenței, îți prezentăm un raport cu ce ai de îmbunătățit astfel încât să nu fi cu absolut nimic mai prejos față de concurență, ba chiar să fii peste ei și să te poziționezi astfel ca o autoritate pentru clienții din domeniul tău printr-un plan de marketing solid.

Am studiat toate firmele din Top 50 după cifra de afaceri, și ghici ce aveau toate în comun?

Exact, la toate aceste firme am găsit un singur element comun: toate, dar absolut toate au o ofertă unică de vânzări.

Poți face un test: sună la oricare dintre cele 50 de firme și pune-le o singură întrebare: De ce să vă aleg pe voi și nu concurența?

Vei observa astfel cât de rapid și de siguri pe ei îți vor raspunde la această întrebare.

Tu ce le răspunzi prospecților care îți pun această întrebare:

De ce să vă aleg pe voi și nu concurența?

Suntem foarte încântați că activitatea noastră a început să atragă atenția și să fie tot mai apreciată, atât în rândul unor oameni de afaceri de succes sau traineri de business, cât și în rândul clienților:

În România este o lipsă cruntă de educație în marketing și vânzări – oameni care să obțină rezultate directe în încasări. Baieții de la Contact Direct sunt printre puținii care pot veni, prin ceea ce fac, cu rezultate concrete în bani pentru compania ta. Eu, dacă aș vrea să îmi cresc veniturile, i-aș pune la treabă: le-aș pune produsul sau serviciul “în brațe” și aș verifica în permanență conturile.

Daniel Zărnescu

Autor – Marketer – Business Coach
ConstruimImperii.Ro

În momentul în care am aflat de firma Contact Direct eram într-o situație dificilă cu societatea întrucât nu aveam timp să ma ocup de promovarea firmei și nici fonduri mari de invesții în promovare.

Echipa Contact Direct a reușit cu investiții foarte mici să-mi aducă un număr mare de clienți și să-mi crească notorietatea brandului astfel încât să-mi permit să cresc prețurile fără să-mi pierd clienții, ba chiar i-am fidelizat pe cei existenți. Mi-au dat un plan de acțiune și pentru fidelizarea clienților care m-a ajutat enorm.

Sunt foarte mulțumit de rezultatele pe care le-au obținut până în prezent. În plus am fost foarte plăcut surprins de ideile inovative și inedite pe care mi le-au propus. Cu siguranță voi păstra această colaborare cu ei mult timp de acum încolo.

Luigi Casiean

CEO
Luigi Design

Membrii echipei Contact Direct sunt profesioniști cu experiență,  talentați și pasionați de ceea ce fac, iar pe durata colaborării noastre au dat dovadă de ingeniozitate și spirit creativ, în același timp răspunzând prompt tuturor solicitărilor. Suntem multumiți de rezultatele obținute și le mulțumim pentru munca depusă. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor!

Dr. Ursula Sandner

Sandner Mind Consulting

Care sunt motivele pentru care să apelezi la serviciile noastre?

  • Vei afla care sunt concurenții care îți “fură” din clienți;
  • Vei afla care sunt ofertele de preț ale concurenților tăi și vei vedea cum te poziționezi pe piață ca preț;
  • Vei știi cum se promovează concurenții tăi, ce canale de marketing folosesc și cât de bine stau la capitolul promovare
  • Vei afla cum răspunde concurența la obiecțiile clienților de genul: Este scump produsul sau serviciul dumneavoastră; Nu am luat o decizie reveniți mai târziu; Nu este momentul oportun pentru o achiziție acum…etc.
  • Îți realizăm o ofertă unică de vânzări și un plan de marketing care să producă efecte fantastice pentru businessul tău.
PachetOfficerDetectiveSherlock
Valoare490 Eur1.240 Eur1.480 Eur
Lista primilor 5 concurenți pentru firma ta
Lista de prețuri a concurenților comparată cu oferta dumneavoastră
Oferta unică de vânzări pentru afacerea ta
Consultanță pe toată perioada contractuală pentru îmbunătățirea strategiei de comunicare cu clienții tăi
Script pentru abordarea prospecților
Lista cu răspunsurile concurenței la cele mai frecvente întrebări și obiecții puse de clienții potențiali
Lista de prețuri a concurenților comparată cu oferta dumneavoastră
Lista campaniilor de promovare a concurenței
Lista canalelor de marketing prin care se promovează concurența
Răspunsurile în scris la cele mai frecvente 7 obiecții ridicate de potențialii clienți (prospecți)
BONUS MYSTERY SHOPPER

Primii 150 de clienți care contractează unul dintre serviciile de mai jos beneficiază de un super bonus, care constă în testarea departamentului tău de relații clienți.

Mai exact, un consultant al firmei Contact Direct va “cumpăra” de la tine și va  analiza fiecare pas și modalitate de răspuns din partea colegilor/angajaților tăi.

La finalul acestuia îți vom prezenta o analiză detaliată a departamentului tău de relații clienți. Vei știi exact unde te situezi în acest moment și cum stai față de varianta ideală.

Pe lângă analiză, îți vom oferi și un plan de acțiune cu ce trebuie înbunătățit în departamentul tău pentru a-ți fideliza clienții actuali și a atrage mai ușor unii noi.

Nu ești totuși convins că ai nevoie de tipul acesta de servicii? Află ce poți pierde:

  • Mergi pe piste greșite atunci când vorbești de concurență și te vei trezi că pierzi din clienți pentru că ai rămas în urmă cu ofertele și cu piața.
  • Pierzi clienți din cauza faptului că sunt pe piață concurenți care au pachete mai atractive (asta nu înseamnă mai ieftine sub nicio formă).
  • Nu poți răspunde convingător la întrebarea “De ce să vă aleg pe voi” și pierzi clienți (atenție, aici nu ne referim la răspunsuri folosind clișee de genul: suntem profesioniști, calitativi, ieftini, prompți…etc)
  • Nu ai o comunicare persuasivă cu clienții pentru că nu ai o oferta unică de vânzări și de aceea clienții nu te vor alege pe tine, ci vor alege pachetul mai atractiv pentru ei.

Ai întrebări?