Marketing Online și promovare online
wallpaper

Fii una din cele două printr-un marketing online de impact si o promovare online de succes!

Citește și află cum poți crește prin servicii de marketing profesioniste și campanii de marketing care să aducă rezultate imediate.

În România, se înființează anual cca 60.000 de firme noi, dar cu toate acestea totalul firmelor active a rămas aproape constant în ultimii 15 ani.

Cum este posibil acest lucru? Simplu, numărul firmelor care se înființează este anulat de firmele care falimentează . Mai exact, în ultimele 12 luni peste 53.000 de firme au intrat în faliment și alte 6000 și-au întrerupt activitatea.

În același interval s-au înființat 59.900 firme noi, așadar la un calcul simplu ne rezultă că diferența dintre firmele care au falimentat și cele care s-au înființat este de doar 900 de firme, mai exact un procent de doar 1,5 %.

Concluzia: 2 firme din 100 rămân active pe piață, în timp ce restul de 98 falimentează.

Care este cauza?

Înainte să-ți răspundem clar și tranșant la această întrebare, vrem să știi că informațiile din această pagină sunt pentru tine doar dacă ți-ai pus și tu aceste întrebări:

Cum e posibil să am prețuri mai mici față de concurență și cu toate astea să vând mai puțin ca ei?

Care este motivul pentru care primesc puține răspunsuri la campaniile de promovare online?

Cum aflu care este prețul corect pentru produsele/serviciile mele?

Ce pot să fac pentru a atrage mai mulți clienți?

Cum fac să-mi măresc prețurile și să-mi păstrez clienții?

“Nu am nevoie de promovare online!”

Am auzit deseori antreprenori spunând că ei nu au nevoie de online marketing și că așteaptă să vină clienții la ei.

Da, din păcate, în România sunt încă antreprenori care au această mentalitate sau mai bine zis lipsă de educație în online marketing și spunem lucrul ăsta cu toata responsabilitatea, chit că vor fi persoane care se vor simți deranjate de această afirmație.

Dacă preferi să fii mințit frumos în loc să ți se spună lucrurile verde-n față, din păcate nu suntem compania pe care o cauți.

Răspunsul nostru pentru toate acele persoane care spun că nu au nevoie de promovare este următorul:

Dacă un brand ca Coca Cola are nevoie de servicii de marketing online și de promovare online, crezi că mai are rost să discutăm pe această temă?

În cazul în care încă mai ai dubii în privința promovării, alocă-ți câteva ore și verifică prin sondaj firmele din TOP 1000 după cifra de afaceri și vezi câte dintre ele nu au campanii puternice de promovare online, apoi verifică și top 3 firme din domeniul tău.

Cu siguranță vei constata un singur lucru, mai exact vei vedea că toate aceste firme, fără vreo excepție, investesc masiv în promovare. Oare de ce? Pentru că au înțeles că un business fără promovare este un business aflat în moarte clinică?

Acum că ne-am lămurit cât de importantă este promovarea online pentru o firmă, hai să-ți spunem ce putem face mai exact pentru tine în materie de online marketing:

ÎȚI CUNOAȘTEM BUSINESS-UL

Din experiența de 7 ani în acest domeniu, am învățat un lucru foarte important și anume, că nu poți promova un business fără să-l cunoști în cel mai mic detaliu. Acesta este și motivul pentru care le oferim clienților servicii complete de marketing digital, nu doar anumite părți dintr-un plan de promovare.

Considerăm că am aflat toate detaliile despre produsele/serviciile pe care urmează să le promovăm după ce am bifat 3 aspecte foarte importante ale research-ului și anume:

  • cine sunt top 5 concurenți ai tăi și ce fac ei mai bine sau mai rău decât tine și cum se situează când vine vorba de: online marketing, promovare site și promovare online
  • care este profilul clientului tău și unde îl regăsim pe acesta în număr cât mai mare;
  • îți realizăm oferta unică de vânzări (ce te face pe tine diferit de concurența ta și te poziționează ca o autoritate în domeniu).

Datorită experienței căpătate în timp, ne este foarte ușor să decriptăm orice informație legată de strategia de promovare a concurenței, de identificare a profilului tău de client sau de poziționare a ta ca autoritate în domeniu.

ÎȚI PROPUNEM UN PLAN DE PROMOVARE ONLINE (GRATUIT)

Pe baza studiului de piață făcut, îți realizăm un plan de promovare în care vei regăsi toate detaliile colaborării noastre. Îți vom enumera canalele de marketing pe care le folosim, pe ce se va axa strategia noastră de promovare (informații pe care le aflăm din research) și îți vom diseca planul nostru de promovare în bucăți foarte mici pentru ca tu să fii la curent cu tot ce urmează să facem și să ai permanent controlul fiecărui leu investit.

Ne dorim să existe transparență totală în cadrul colaborării și să nu-ți oferim un simplu serviciu de promovare, ci să fim o anexă a firmei tale care trage cot la cot cu tine pentru a-ți dezvolta afacerea.

Așadar, nu vei contracta un simplu serviciu de promovare site, marketing online sau simple campanii de marketing ci vei câștiga un partener.

ÎȚI GENERĂM VÂNZĂRI

Odată ce lucrurile sunt lămurite, ne suflecăm mânecile și trecem la partea care ne place cel mai mult din toți acești 3 pași și anume: îți promovăm afacerea pentru a-ți genera lead-uri și implicit clienți.

Odată finalizat acest pas, te vei lămuri că ai făcut nu doar o alegere inteligentă, ci o mutare de manager inspirativ care se va putea lăuda la finalul acestui pas cu 5 realizări foarte mari pentru business-ul propriu și anume: Creșterea notorietății brandului, poziționarea afacerii lui ca autoritate în domeniu, creșterea prețurilor pentru serviciile sau produsele sale fără să-și piardă din clienți, fidelizarea clienților actuali și creșterea semnificativă a vânzărilor.

Ne bucurăm să atragem aprecieri atât din partea clienților noștri cât și din partea specialiștilor în online marketing

În momentul în care am aflat de firma Contact Direct eram într-o situație dificilă cu societatea întrucât nu aveam timp să ma ocup de promovarea firmei și nici fonduri mari de invesții în promovare.

Echipa Contact Direct a reușit cu investiții foarte mici să-mi aducă un număr mare de clienți și să-mi crească notorietatea brandului astfel încât să-mi permit să cresc prețurile fără să-mi pierd clienții, ba chiar i-am fidelizat pe cei existenți. Mi-au dat un plan de acțiune și pentru fidelizarea clienților care m-a ajutat enorm.

Sunt foarte mulțumit de rezultatele pe care le-au obținut până în prezent. În plus am fost foarte plăcut surprins de ideile inovative și inedite pe care mi le-au propus. Cu siguranță voi păstra această colaborare cu ei mult timp de acum încolo.

Luigi Casiean

CEO
Luigi Design

În România este o lipsă cruntă de educație în marketing și vânzări – oameni care să obțină rezultate directe în încasări. Cei din echipa Contact Direct sunt printre puținii care pot veni, prin ceea ce fac, cu rezultate concrete în bani pentru compania ta. Eu, dacă aș vrea să îmi cresc veniturile, i-aș pune la treabă: le-aș pune produsul sau serviciul “în brațe” și aș verifica în permanență conturile.

Daniel Zărnescu

Autor – Marketer – Business Coach
ConstruimImperii.Ro

Membrii echipei Contact Direct sunt profesioniști cu experiență,  talentați și pasionați de ceea ce fac, iar pe durata colaborării noastre au dat dovadă de ingeniozitate și spirit creativ, în același timp răspunzând prompt tuturor solicitărilor. Suntem multumiți de rezultatele obținute și le mulțumim pentru munca depusă. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor!

Dr. Ursula Sandner

Sandner Mind Consulting

Dacă te întrebi ce înseamnă mai exact promovarea online și ce canale vom folosi pentru promovarea afacerii tale, îți vom face o prezentare rapidă a celor mai des folosite canale de marketing online în campaniile de promovare realizate de noi:

GOOGLE ADWORDS

Unul dintre cele mai folosite canale de promovare de specialiștii în marketing. Principalul său atu este că ieși în întâmpinarea clientului și ajunge la tine exact atunci când caută serviciile/produsele pe care tu le oferi

FACEBOOK

Facebook-ul nu mai este de mult timp un simplu site de socializare, ci a devenit unul dintre cele mai puternice canale de promovare atât pentru segmentul B2B, cât și B2C.Fiind platforma cu cel mai mare număr de utilizatori din lume, Facebook-ul oferă posibilitatea unui marketing foarte bine targetat

LANDING PAGES (pagini de prezentare)

Apreciem foarte mult acest instrument de marketing și îl folosim în peste 90% din campaniile de promovare pe care le facem. Datorită paginilor de prezentare, le transmitem prospecților cât mai detaliat informațiile despre produsele/serviciile pe care le oferim

MAIL MARKETING

Scrisorile tradiționale trimise prin Poșta Română sunt în continuare în top ca rată de răspuns. Deși au apărut mai multe canale de comunicare directă, acest canal de marketing ne ajută în continuare să atragem vânzări pentru clienții noștri în număr foarte mare

E-MAIL MARKETING

Majoritatea firmelor din România se gândesc prima dată la o campanie pe e-mail atunci când vine vorba de promovare. Din păcate, este un canal de marketing online de care se abuzează, motiv pentru care îl folosim doar pentru a crea o relație cu prospecții și nu pentru trimiterea ofertelor de preț nesolicitate

TELEMARKETING

Folosim foarte mult acest canal pentru followup-ul pe care îl facem când testăm un mesaj de marketing sau un instrument de marketing. Datorită comunicării directe cu prospecții, feedback-ul pe care îl obținem în acest fel este unul de calitate care ne ajută să măsurăm corect rezultatele acțiunilor noastre

6 argumente pentru care să apelezi la serviciile noastre

  • Aflii totul despre concurența ta. Îți vom prezenta o listă cu top 5 concurenți ai tăi și toate detaliile despre ei (cum stau la capitolul promovare online, cât de bine o fac, cât investesc în promovare…etc).
  • Îți realizăm profilul de client. Îți vom spune care sunt caracteristicile comune ale clienților tăi, unde îi găsești în număr cât mai mare și prin ce mesaje îi poți atrage ușor.
  • Îți realizăm oferta unică de vânzări. îți vom redacta oferta unică de vânzări care să te ajute să te diferențiezi de concurență în ochii clienților tăi.
  • Te poziționăm ca autoritate în piață. Promovarea pe care ți-o vom face se va baza pe unicitatea pe care o oferi în piață, în jurul acestei unicități ne vom stabili strategia și te vom poziționa în topul firmelor din domeniul tău printr-o promovare eficientă.
  • Îți vom crește profitul. Odată ce te vom poziționa ca o autoritate în domeniul tău, poți crește prețurile fără să pierzi din clienții actuali, ba chiar vom atrage alții noi.
  • Crești vânzările. Faptul că am identificat exact care este profilul clientului tău, unde îl găsim în număr cel mai mare, la ce mesaje este receptiv și prin ce canale de marketing ajungem la el, ne garantează o rată mare de succes pentru campania noastră de promovare.

Ce ai de pierdut dacă nu colaborezi cu noi?

  • Arunci banii pe campanii neprofitabile. Să-ți alegi canalele de promovare fără să-ți cunoști clienții este similar cu a-ți alege arma de vânătoare fără să-ți cunoști vânatul. Ce șanse crezi că are un vânător care pornește la vânat de iepuri cu un lassou?
  • Mesajele tale rămân fără răspuns. Știm foarte bine că în acest moment în care oamenii sunt bombardați cu informații este foarte greu să te faci auzit și remarcat. Singurul lucru care te poate ajuta aici este să comunici cu targetul tău prin mesaje la care el este “sensibil”.
  • Pierzi clienți. În acest moment există o concurență acerbă pe piață și este foarte posibil ca o parte din clienții tăi să ajungă la concurență doar pentru că ei știu cum să-i abordeze și nu că au produse/servicii mai ieftine.
  • Vei merge mereu pe piste greșite. Vei avea mereu și mereu aceleași frământări. Oare produsele sau serviciile mele sunt apreciate de piață? Oare prețurile la care vând sunt mici sau mari? Oare campaniile de promovare pe care le fac sunt bune? Singura modalitate de a răspunde corect la aceste întrebări este să-ți faci profilul de client.
  • Vinzi puțin și greu. Atunci când clientul tău nu se regăsește în mesajul creat, el nu va cumpăra de la tine, indiferent de ofertele pe care tu i le faci. Este știut faptul că nimănui nu-i place să i se vândă, dar tuturor ne place să cumpărăm. Așadar, pierzi clienți doar din cauză că nu le vinzi într-un mod persuasiv.

Pentru că suntem foarte siguri că, dacă începem o colaborare, îți putem livra ceea ce ți-am promis, îți garantăm banii înapoi în cazul în care nu-ți oferim serviciile promise.

Cum începem colaborarea?

Pentru început, stăm de vorbă pentru a ne cunoaște și pentru a afla cât mai multe detalii despre businessul tău.

Pasul doi este ca pe baza informațiilor obținute de la tine și a unui scurt research făcut de echipa noastră, îți facem gratuit un plan de acțiune pe care ți-l explicăm în detaliu și după ce avem acordul tău, trecem la treabă.

La finalul colaborării îți vom prezenta rezultatele și statisticile pentru fiecare leu investit pentru ca tu să ai evidența și controlul permanent al investiției tale.

Fără să ai o evidență clară pentru fiecare acțiune pe care am întreprins-o pentru tine, nu vei ști ce a funcționat și ce nu.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  • Am o afacere mică și nu pot spune că am suficienți clienți cât să puteți face toți pașii enumerați aici. Mai pot apela la voi în acest caz?

Da, cu siguranță da. Principiile pe care noi le aplicăm și marketingul în sine este același, indiferent de natura sau mărimea business-ului. Doar că respectivele principii vor fi adaptate în funcție de situația și domeniul în care se desfășoară afacerea pe care o promovăm.

  • Bugetul pentru promovare este unul limitat. Vă rog să-mi spuneți care este minimul bugetului de promovare pe care trebuie să-l am ca să apelez la voi.

Nu plecăm niciodată cu discuția de la bugete pentru că nu bugetele sunt cele care ne dau direcția, ci ceea ce vă doriți de la noi. Vă rugăm să ne contactați și vom găsi cu siguranță o soluție pentru tine.

Nu avem un buget minim fără de care să nu începem discuția.

  • Cu ce se diferențiază acest serviciu de alte servicii ale altor firme de acest gen? Altfel spus, de ce să vă aleg pe voi?

Aici ar trebui să-ți spunem în detaliu cât de buni și cât de bine ne pricepem noi la această activitate, dar pentru că ne place să lăsăm rezultatele să vorbească pentru noi, îți vom puncta doar 3 argumente care să te ajute să te decizi:

  1. Suntem prima firmă din România care îți oferă o bază de date de clienți potențiali plecând de la profilul clientului tău;
  2. Suntem singura firmă care îți pune la dispoziție datele de contact ale clienților noștri pentru a le cere referințe despre noi;
  3. Faptul că nu-ți asumi niciun risc și că ai garanția banilor primiți înapoi dacă nu-ți livrăm ce ți-am promis, ar trebui să-ți spună totul despre noi.

Hai să stăm de vorbă