wallpaper

Înainte să-ți oferim mai multe informații despre acest instrument de promovare, îți vom preciza ce înseamnă el mai exact, întrucât mail marketingul este des confundat cu e-mail marketingul.

Așadar, mail marketingul reprezintă un canal de promovare cu un impact extraordinar în care oferta/notificarea este trimisă cu ajutorul scrisorii tradiționale expediate prin Poșta Română sau firmele de curierat rapid.

Mail marketingul este potrivit pentru tine doar dacă îți dorești:

  • Să-ți deconectezi clienții potențiali de la invazia de informație din online și să le ții mintea ocupată doar cu mesajul tău;
  • Să folosești un canal de marketing mai special care oferă o aură deosebită campaniei tale și o poziționează pe o treaptă superioară ca imagine și impact.
  • Să realizezi o campanie de impact pentru publicul tău țintă, având în vedere că avantajul mesajului scris pe un suport palpabil este incontestabil mai puternic;
  • Să rămâi în mintea utilizatorului mai mult timp având în vedere că spre deosebire de un e-mail, o scrisoare rămâne mai mult timp pe biroul persoanei respective;
  • Ești retailer și vrei să te folosești de avantajul cupoanelor/cardurilor/voucherelor de discount trimise prin poștă care au o rată de răspuns cu 30% mai mare față de același material trimis pe e-mail.
  • Să folosești instrumentul de marketing cu cea mai mare rată de răspuns din marketingul direct;

În momentul în care vorbesc de o campanie de promovare, majoritatea antreprenorilor/managerilor se gândesc la o campanie de e-mailing care are două avantaje majore: rapiditatea cu care este transmisă informația și costurile foarte mici. Cu toate acestea, o scrisoare are parfumul nostalgic al vremurilor apuse și îi transmite potențialului tău client că este o persoană foarte importantă pentru tine. Astfel, îi arăți că nu te rezumi doar la a apăsa pe un buton de Send pentru a îi trimite un e-mail, ci depui eforturi mai mari deoarece el are o însemnătate mare pentru tine.

Cel mai mare avantaj al acestei metode de comunicare cu potențialii tăi clienți este că îi faci să se simtă importanți și acest lucru te ajută foarte mult să ai o relație cât mai strânsă cu ei, poate chiar de prietenie.

5 argumente pentru care să realizezi o campanie de mail marketing

Știm cum să măsurăm corect rezultatele campaniei ca tu să ai evidența fiecărui leu investit

Îți realizăm o campanie inedită și de efect care să se diferențieze în mintea clienților tăi

Știm cum să adăugam în ofertă anumite „cârlige” prin care să-i determinăm pe clienții potențiali să-ți răspundă pe loc

Îți garantăm că scrisorile tale vor trece de filtrele de verificare (secretare) și vor ajunge la persoana de decizie din cadrul firmei respective

Îți identificăm profilul de client și ne construim campania în jurul său pentru a ne aigura că ne adresăm corect targetului tău

Suntem bucuroși că, datorită rezultatelor avute cu clienții noștri, am atras multe aprecieri din partea acestora, ba mai mult, am atras chiar atenția specialiștilor în domeniu.

În momentul în care am aflat de firma Contact Direct eram într-o situație dificilă cu societatea întrucât nu aveam timp să ma ocup de promovarea firmei și nici fonduri mari de invesții în promovare.

Echipa Contact Direct a reușit cu investiții foarte mici să-mi aducă un număr mare de clienți și să-mi crească notorietatea brandului astfel încât să-mi permit să cresc prețurile fără să-mi pierd clienții, ba chiar i-am fidelizat pe cei existenți. Mi-au dat un plan de acțiune și pentru fidelizarea clienților care m-a ajutat enorm.

Sunt foarte mulțumit de rezultatele pe care le-au obținut până în prezent. În plus am fost foarte plăcut surprins de ideile inovative și inedite pe care mi le-au propus. Cu siguranță voi păstra această colaborare cu ei mult timp de acum încolo.

Luigi Casiean

CEO
Luigi Design

În România este o lipsă cruntă de educație în marketing și vânzări – oameni care să obțină rezultate directe în încasări. Cei din echipa Contact Direct sunt printre puținii care pot veni, prin ceea ce fac, cu rezultate concrete în bani pentru compania ta. Eu, dacă aș vrea să îmi cresc veniturile, i-aș pune la treabă: le-aș pune produsul sau serviciul “în brațe” și aș verifica în permanență conturile.

Daniel Zărnescu

Autor – Marketer – Business Coach
ConstruimImperii.Ro

Membrii echipei Contact Direct sunt profesioniști cu experiență,  talentați și pasionați de ceea ce fac, iar pe durata colaborării noastre au dat dovadă de ingeniozitate și spirit creativ, în același timp răspunzând prompt tuturor solicitărilor. Suntem multumiți de rezultatele obținute și le mulțumim pentru munca depusă. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor!

Dr. Ursula Sandner

Sandner Mind Consulting

De ce să ne alegi pe noi

  1. Îți realizăm corect targetul. Suntem prima firmă din România care îți oferă o bază de date de clienți potențiali plecând de la profilul clientului tău.
  2. Îți oferim ție discountul primit de noi. Datorită volumului mare de scrisori expediate lunar, beneficiem de discounturi mari de la furnizori pentru expedierea scrisorilor, iar acele discounturi ți le vom oferi ție.
  3. Îți creăm campanii inedite care te situeză ca autoritate în domeniul tău. Cei 7 ani de experiență de până acum ne-au învățat cum să obținem rezultate cu bugete mici, dar și cum să creăm o campanie inedită și de impact cu bugete mai generoase;
  4. Îți oferim un mix de marketing. Chiar dacă instrumentul de bază pentru campania noastră se va axa pe mail marketing, vom folosi și alte canale care îl vor completa pe acesta pentru a crește rata de succes a campaniei.
  5. Îți generăm vânzări. Având în vedere că până acum 98% din clienți au avut rezultate peste așteptările lor cu campaniile realizate de noi, te asigurăm că vom face de așa manieră încât să nu fi unul din cei doi clienți din 100 J.

Cum lucrăm?

Ne trimiți solicitarea

Îți analizăm afacerea

Îți propunem un plan

Realizăm întreaga campanie

Îți prezentăm raportul

În plus…

Pentru că suntem foarte siguri că, dacă începem o colaborare, îți putem livra ceea ce ți-am promis, îți garantăm banii înapoi în cazul în care nu-ți oferim serviciile promise.

Ce se poate întâmpla dacă nu apelezi la acest serviciu?

  1. Vei arunca bani pe campanii ineficiente, din cauza slabei targetări.
  2. Vei obține o rată mică de răspuns și o rată mare de retur din cauza bazei de date neactualizate (ceea ce înseamnă cheltuieli inutile mari);
  3. Campania ta se va pierde prin restul corespondenței care se va opri la primul filtru: secretara
  4. Nu-ți vei surprinde clienții sau potențialii clienți printr-o campanie inedită și de impact;
  5. Pierzi discountul de 25% pe care noi l-am obținut de la firmele de curierat datorită volumului mare de scrisori trimise;
  6. Nu vei reuși să aflii ce a funcționat și ce nu la campania ta și vei continua să mergi pe piste greșite din cauză că nu vei reuși să măsori corespunzător campania ta de mail marketing.

Cum începem colaborarea?

Pentru început, stăm de vorbă pentru a ne cunoaște și pentru a afla cât mai multe detalii despre businessul tău.

Pasul doi este că pe baza informațiilor obținute de la tine și a unui scurt research facut de echipa noastră, îți facem gratuit un plan de acțiune pe care ți-l explicăm în detaliu și după ce avem acordul tău trecem la treabă.

La finalul colaborării îți vom prezenta rezultatele și statisticile pentru fiecare leu investit pentru ca tu să ai evidență și controlul permanent al investiției tale.

Fără să ai o evidență clară pentru fiecare acțiune pe care am întreprins-o pentru tine, nu vei ști ce a funcționat și ce nu.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  • Care sunt mai exact costurile unei campanii de mail marketing?

Pentru a afla costul exact îți recomandăm să utilizezi calculatorul de preț pentru că prețul final depinde de mai multe elemente: tipul plicului, personalizarea acestuia (alb-negru sau color), numărul de pagini din plic, tipul de print ales (alb-negru sau policromic).

Singurul preț exact pe care ți-l putem oferi este cel pentru expedierea scrisorilor, care este de 0.75 de lei față de prețul de 1 leu la Poșta Română.

  • În ce situații se pretează mail marketingul?

Mail marketingul se pretează la orice tip de campanie, dar cu precădere la campaniile la care dorești să te diferențiezi față de restul ofertelor de pe piață, însă ai și un buget în acest sens.

Pentru a suporta mai ușor costul unei campanii de mail marketing îți recomandăm să închei parteneriate cu firme care oferă servicii conexe al căror logo să îl promovezi în cadrul campaniilor pe care le faci pentru a amortiza o parte din costurile campaniei.

Hai să stăm de vorbă